pondělí 3. října 2016

Hektické dny ...




Dnes ráno jsem vstal s usměvem , mohla za to má kamarádka , která je tu se mnou vždy , nehledě na mou náladu , na barvy všude kolem jelikož jsem ve fázi tvorby a všechny  kolem to obtěžuje  , nehledě na to jak zrovna vypadám , zda jsem rozcuchaný , unavený , nebo naštvaný a smutný . Přijde sedne si ke mě a hledí na mě  těma velkýma hnědyma očima , ted zrovna spí .. mluvím o svém psím společníkovi .Je to mé zlato a moc dobře to ví  . Ráno mě přišla vzbudit . Musel jsem do obchodu pro balakryl a bílou barvu , na poštu a do potravin . V poslední době jsem vytížený a nevím co dříve , psát bakalářku ,dělat tenhle ukol , nebo ten další ... vařit , jít nakoupit , psát , číst ... ? Je toho moc , poslední rok studia na FPE ... poté musím podat přihlášku na jinou univerzitu , uvidíme na kterou , musím se rozmyslet a doufat , že mě příjmou do magisterského studia . 
S bratrem je to ted komplikované , každý mi vyčítá , že jsem na něj moc hodný a , že toho jen využívá ... když já to asi jinak neumím , nechci na něj být přísný , zlý , nebo mu něco vyčítat . Je svůj , jen mě mrzí , že ho jeho kamarádi jak jim říká využívají a tahají z něj věci a peníze . To stejné jeho přítelkyně , která je těhotná , ale ne s ním .. co je to kruci ta vztah ? Nerozumím tomu  . 
Mignon je na mě stále moc hodný  , i když ne všemu rozumí , nerozumí mému nutkání  , říká , že spoustu věcí , které dělám nic nevyřeší a jsou hloupé a možná má pravdu , ale .... 
Ted si jdu udělat Fika pauzu  a pokračovat ve svých ukolech . 


Behemoth , kterého jsem maloval včera , nakonec použiji toho v levo , vypadá více podle ..

1 komentář:

  1. To jsou krásné obrázky!Taky neumím být zlá, ale nevadí mi to. Člověk má být mírný a láskyplný.

    OdpovědětVymazat