úterý 3. října 2017

První kroky k lepší budoucnosti.....




Za týden mě čeká promoce ,poměrně se těším ..... naposledy uvidím některé spolužáky , některé možná i poté , ale kdo ví ....babička se moc těší a dokonce pro mě má překvapení , je dobře že jí mám , je moc hodná a mě těší , že je na mě pyšná , na rozdíl od mé matky . Byl jsem na několika pohovorech a poslal spousty životopisů, ale bohužel .... i když asi je 14. dní krátký čas na sehnání dobré práce . Myslím , nebo spíše doufám, že budu jednou opravdu dobrý učitel, děti mě mají v lásce ( podle mého přítele , hlavně proto že mám prý příjemný hlas) , mám spoustu nápadů na kreativní činnosti a těším se do praxe , ovšem mám trochu i obavy , ale spíše se těším ...
Těším se až se odstěhuji a budeme s přítelem více spolu , budeme spolu usínat a probouzet se, budeme chodit do kina a sledovat doma filmy , bavit se .. užívat si ....
pokud to bude možné , půjde se mnou i má nejlepší kamarádka Roxen a pokud nej , tak si jí budu brát alespon na volné dny....


1 komentář: