úterý 19. září 2017

Všichni se tady vznášíme , budeš se taky vznášet ...

TO - V sobotu 9.září jsme se vydali do Plzenského kina , jako velký fanoušek Kinga jsem se velmi těšil , původní verze s Timem Currym se mi líbila , kniha též , byl jsem ale natěšený na remake , podle trailerů to vypadalo velkolepě a také ano , nezklamalo TO , ani náhodou , je to nejlepší horor , který jsem za poslední roky viděl , ne-li vůbec ... ( I když na mém stupínku je ještě At vejde ten pravý - Sverige ). Nadšení mě drží stále , napětí a scény kde jsem se lekal a byl rád , že jsem si nekoupil popcorn , protože by byl všude .
Nadechl mě samozřejmě i Bill Skarsgård , ohromný výkon , stále jsem si říkal kde já jsem ho už viděl a pak mi to došlo , to je Simon z filmu Simonův vesmír a přišlo mi to velmi komické - mimochodem na film Simonův vesmír se podívejte , moc pěkný film.

Po filmu jsme zašli na jídlo a sehnat mi oblečení na promoci , byl to skvělý den , na který budu vzpomínat ještě velmi velmi dlouho .
pokud jste TO ještě neviděli tak hurray do kina , jistě neprohloupíte , je to zážitek .



1 komentář:

  1. Skvělá záležitost, pro mě snad nejlepší hororový film co jsem viděla (předčilo to i starší verzi), v kině jsem byla tak před deseti dny a už se těším, až si pustím znovu. Snad bude brzy pokračování

    OdpovědětVymazat