pátek 19. května 2017

Těším se na klid.....

Co po mě chtějí ? Unavuje mě být sluhou , každý jen spoléhá na to , že já to udělám . Já uklidím , ja vysaji prach , já převléknu povlečení , já umyji hrnce a dám nádobí do myčky a pak ho zase vyndám , já všem vyperu prádlo a dám na balkon , já uvařím , já vynesu odpadky , já se postarám o všechno ...... ......................
Nevadilo by mi to dělat za sebe , nebo i za svého přítele , který by mě , ale nenechal dělat to vše , protože jak sám říká jsme rovnocení partneři , ale za lidi co si říkají " rodina" mi to vadí , sám mám toho hodně , učení , bakalářka , sport , také mám zájmy a chci čas pro sebe ...

Nicméně to nikoho nezajímá , už se tak těším až se odstěhuji  , nemůžu se dočkat . Těším se na spoustu maličkostí , které jsou ale důležité . Těším se na soukromí a klid , na vlastní místo , které bude podle mých představ . Na místo , kde se budu cítit dobře ,a ne jako Harry Potter u Dursleyových , protože občas mám ten pocit , že to tak je , bydlím  s vepřem. 
Ano jinak to nelze říci .

Občas maluji


Toto je Jakob na pláži , tvořilo se mi moc dobře ..... to jsem byl doma sám....

Žádné komentáře:

Okomentovat