úterý 30. května 2017

Hypnagogické halucinace

Hypnagogické halucinace mi poslední rok způsobují úzkost , rychle vybíhám z postele a jsem přesvědčen o tom , že to co jsem viděl v noci  je naprosto reálné , poté se vrátím do pokoje a rosvítím , kontroluji a snažím se uklidnit . Pokouším se znovu usnout a přesvědčuji svůj mozek , že nikde nic není . Občas se mi to stávalo i dříve , ale poslední rok je to minimálně dvakrát do týdne a působím jako blázen , byl jsem ale ujištěn , že nejsem sám a děje se to poměrně velkému počtu lidí . Už takto mám se spánkem potíže , hlavně s usínáním a častým probouzením se v noci . Chtěl bych se toho zbavit , žádné halucinace , které mě děsí a způsobují velkou úzkost  , chci se kvalitně vyspat.







Pokud nevíte o čem píši , zde je článek , který to přibližuje.
https://books.google.cz/books?id=l0ozAgAAQBAJ&pg=PA173&lpg=PA173&dq=hypnopompick%C3%A9+halucinace&source=bl&ots=W4BqvC2V1j&sig=h5VLMiYHz4JN2595R-L4_38fFlw&hl=cs&sa=X&ved=0ahUKEwjK1su5iJbUAhVFlCwKHefLA9UQ6AEITTAG#v=onepage&q=hypnopompick%C3%A9%20halucinace&f=false


Žádné komentáře:

Okomentovat