úterý 3. ledna 2017

Velké sněhové vločky , ticho a chlad

Poslední měsíce se na mě  valí ze všech stran starosti a já si říkám kdy už si budu moct odpočinout . I když mi tento týden udělal velkou radost sníh , konečně jsem se ho dočkal .  Venku padají velké sněhové vločky , všude je ticho a chlad .. to mě moc uklidnuje . Mě vlastně celkově chlad uklidnuje , uklidnuje mě dotek chladných rukou na čele , nebo v mých dlaních . Victor má vždy chladné ruce , řěší ted problém a já nevím jak pomoci , můj bratr se odmítl vrátit domů ... je protivný a doufám , že brzy pozná jak se věci mají a , že to s ním myslím dobře . Mrzí mě to , myslím na něj každý den a trápí mě to , dnes tu byl asi patnáct minut , vzal si chleba a zase odešel . Už nemám silů . 
Učím se na zkoušku ze sociální patologie , je toho hodně . Už chci mít zkouškové za sebou . 
Naproti tomu je Mignon na mě moc hodný , stará se o mě , a drží mě nad vodou . Je trpělivý a já to ocenuji . Vážím si toho .Měli jsme  , nebo možná máme problémy , ale zatím jsme vše ustáli , já vím , že to se mnou není jednoduché . Mám své nálady , snažím se mu vysvětlit , že za to vlastně nemůže , že se prostě cítím zle a proto se zrovna chovám tak podrážděně , on si to ale vše bere příliš osobně . Ale jsme spolu a já vím , že mě miluje a já miluji jeho a on to též cítí a ví .



Žádné komentáře:

Okomentovat