neděle 4. září 2016

Pokřivená optika 4. část



******** o dva týdny později 

Henrik nebyl příliš  nadšen , když mu bylo oznámeno, že bude jedním z těch, kteří dělají dozor na vánočním večírku. Původně plánoval ukázat se tam tak na hodinu a poté se nenápadně vypařit. Takhle bude muset zůstat a ještě dávat pozor na studenty. Doufal, že se alespoň nevyskytnou žádné potíže, studenti se nebudou opíjet a vše proběhne v klidu. Zajímalo jej, zda se na večírku ukáže Isak, nejspíše ne, pochybuje, že by ten chlapec chtěl celý večer strávit zrovna ve školní tělocvičně. Musí zajít do tělocvičny, pomoci děvčatům s výzdobou.  Nesl krabici ozdob, řetězů a různých světýlek když kolem prošla skupinka dívek, která se podezřele uculovala. „ Zdravím slečny, jak se daří ?  přišel jsem vám trochu vypomoct . “ „  Henriku , zdravím, netušila jsem, že přijdeš “ ozvalo se po jeho pravé straně a mířila k němu vyučující cizích jazyků “ „ no ano, vlastně jsem byl pověřen dělat tu zítra večer dozor a řekl jsem si, že zajdu omrknout terén “ „ Tak to jsme dva, také tu budu dělat dozor, jsem ráda, že zrovna s tebou, mohla by být legrace „ „ Jistě, to by mohla, snad studenti nic nevyvedou “ „ neboj tyhle akce většinou probíhají bez problému, nebo o nich alespoň nevíme “ „ dobře, to moc rád slyším “


Večírek pomalu začínal, studenti se scházeli a hudba hrála, kolem bylo spoustu světel a vánoční atmosféra ,  vůně perníků a cukroví a na Henrika padla nostalgie, cítil se vlastně dobře. Stále se rozhlížel po okolí, a doufal, že Isaka alespoň zahlédne, pokud se dostaví. Když si povídali včera nezmínil se ani jeden o večírku , ale měl se zeptat . Věděl , že by neměl projevovat takový zájem o studenta a ještě navíc právě o něj , ale něco ho k tomu chlapci přitahovalo . Když nedávno viděl jeho matku , napadlo ho , že jej pozná , ale asi za ty roky změnil více než myslel . Stál u vánočního stromku, když uslyšel „ dnes ti to moc sluší Henriku “ leknutím mírně nadskočil  „ Oh , Katrin lekl jsem se , ale moc děkuji “ „  Jak se bavíš ?  “ „ Docela dobře , je to tu pěkné , zatím žádné problémy …“ „ Uvolni se , bav se  ano ? Možná bychom si mohli zatančit ? “ Zahlédl záplavu havraních vlasů a pocítil radost . Isak stál kousek od nich a Henrik ho pohledem prosil o pomoc. Isak tedy pokročil k nim  „ Henriku, netušil jsem , že děláte dozor , ale potřeboval bych s vámi  mluvit , naléhavě “ „ Omlouvám se Katrin  “ Ta odešla , ale doufala , že ho odchytne později . „ Moc rád tě vidím a děkuji ti za záchranu “ „ Není vůbec zač , vypadal jste zoufale , není váš tip ? “ smál se , Henrikovi připadal takto rozesmátý velice okouzlující . „ Vlastně vůbec není můj tip “  „ Nebyl jsem si jist zda tu budete “ „ nápodobně  , jsi tu sám , nebo máš doprovod ? “ „ jsem tu sám  , půjdu na  vzduch , za chvilku se vrátím “ „  je ti dobře ?“
  No ano ,  jen  trošku se mi motá hlava “ „ Půjdu raději s tebou “   Muži vykročili směrem k východu , bavili se, když v tom se Isak sesul k zemi, praštil se do hlavy. Poradce si rychle pokleknul, sundal sako a dal ho mladíkovi pod hlavu. Přihnala se Katrin „ co se stalo ? “  „ stěžoval si na motání hlavy , tak jsem ho chtěl doprovodit na vzduch a on  omdlel . Raději přines vodu “ Katrin se přihnala s vodou z chladničky , poradce ji otevřel a trochu si vylil do rukou , poté je přiložil chlapci za krk a na čelo . Po chvíli se Isak probral . Rozhlédl se a spatřil nad sebou  blond vlasy a přívětivý usměv , Henrika , krásný pohled , cítil se dost zmateně . Podepřel ho a pomohl mu se posadit . „ Jak je ti  ? “ „  divně “ „Pojd raději tě vezmu na vzduch , pořádně se napiješ  “ „ díky “ Katrin rozehnala dav , který se kolem nich vytvořil  a  slíbila Henrikovi , že děti pohlídá .  Poradce podpíral chlapce s havraními vlasy a společně vyšli ven do chladného zimního vzduchu . Chlapec vypil téměř celou lahev vody a cítil se lépe. „ Isaku , máš na hlavě ránu , neboj nic vážného , ale přesto bych to raději ošetřil , byl to ošklivý pád , dost jsi mě vyděsil .“ Teprve teď si chlapec uvědomil , že ho trochu bolí hlava , sáhl si do vlasů a trochu krvácel .  Poslušně tedy vykročil za výchovným poradcem do jeho kanceláře. Ten sáhl pro lékárničku a otevřel jí, našel polštářek a obvaz, snad to bude stačit.  Pomalu mu přiložil vatový polštářek na ránu, přidržel a začal s ovazováním . „ Uhm Henriku ?  “ ozvalo se tiše a váhavě „  Ano ? “ „ jsem rád , že jsem tu s vámi “ „ také jsem tu rád s tebou  , vlastně si s tebou rád povídám “ Henrik dokončil ovazování  a posadil se vedle mladíka . Ten byl trošku nervózní  , ve vzduchu bylo cítit napětí . Cítili ho oba  „ Je ti  už lépe ? “ „ Ano  je mi mnohem lépe , díky “ Mladík se trochu naklonil a vtiskl mu rychlý letmý polibek na rty .  Henrika to trochu zaskočilo , rozšířili se  mu oči a pohltily ho city k tomu chlapci . Vzal ho vzadu za krk a zabořil prsty do jeho dlouhých vlasů , přitáhl si ho k sobě a vášnivě jej začal líbat .  Zabořil jazyk do jeho úst a prozkoumával je ,  propletl  jazyk s tím jeho a oba se nechali unášet . Bylo to něžné , horké a vzrušující . Když se jejich ústa rozpojila  , ztěžka dýchali , hleděli si do očí , ten pohled stačil k tomu , aby se k tobě opět přiblížili .  Byly to hladové nenasytné polibky . Henrik nakonec Isaka jemně odstrčil „ Oh Isaku , omlouvám se , já … tohle by jsme neměli dělat , sotva mě znáš a já  nemohu tohle dovolit “


Chlapec se tvářil ublíženě a trochu stydlivě , rozrušeně. „ Já rád tě poznám blíž  “ Poslyš Isaku praštil jsi se do hlavy , měl by jsi jít domů . Nejsem pro tebe dobrá volba , přemýšlej prosím . Jsem starší než ty , a i když se mi hrozně moc líbíš nechci ti ublížit . “ 

Žádné komentáře:

Okomentovat