neděle 28. srpna 2016

" Štípni mě " - " Neříkal jsem do zadku " - " Neříkal jsi kam !! "




Je tu nový den , po delší době jsem se v klidu vyspal , jelikož můj bratr odcestoval ke své přítelkyni a mě tedy nerušilo ani jeho chrápání ani televize , ani jeho hry na playstationu . Byl tu klid a ticho , uklidnující a zároven trochu děsivé . S bratrem je to těžké , chápu , že on za to nemůže ... ale někdy mám pocit , že se starám o dítě  , chodit s ním nakoupit , vysvětlovat mu hodnotu peněz , snažit se , aby občas udělal něco prospěšného , jako například vynést odpadky , nebo vyvenčit psa , aniž bych si vyslechl , že jsem horší než Hitler , žádat ho , aby zhasl ve dvě ráno  a alespon ztlumil televizi jelikož bych se rád vyspal  je  pro něj jako vtip a vysměje se mi do obličeje , občas jsem z toho zoufalý . Ale někdy je sním legrace , právě proto jak se umí dětsky nadchnout z maličkostí , směje se   a někdy má dokonce pochopení pro to jak se cítím , mluví na mě když si myslí , že už spím .
Dnes se tedy cítím po delší době odpočatý ,  zanedlouho mě čeká škůla ... škola , už se těším , ne opravdu jsem se nezbláznil , rád tam trávím čas , scházím se s příteli a studium je zábavné ,  hodně se to liší od docházky do střední , nebo dokonce základní školy , vysoká je jednoznačně skvělá . Vyberete si co vlastně chcete studovat , už mám poslední rok a bude ze mě bakalář , ale rád bych ve studiu i nadále pokračoval .  Tento rok si hodlám užít  i když budu dojíždět a strávím spoutsu času v autobusech , nevadí ... budu hodně číst a učit se a snažit se abych měl nejlepší výsledky .
S Mignonem se uvidíme již zítra , těším se ...užijeme si poslední chvíle léta , tedy alespon doufám , že se nic nepokazí . Když jsme spolu je mi lépe , vtipkujeme  a vše se hned zdá lepší  , no ano jsem zamilovaný stále .... nikdy dříve bych neřekl , že budu schopen mít trvalejší vztah . Ale už je to pár let co jsme spolu a i když máme sem tam nějakou krizi , jsme stále spolu .






1 komentář:

  1. Taky mi dojíždění nikdy nevadilo, ba naopak - vždycky se těším, že budu mít čas na čtení. Hodně úspěchů ve škole. A moc se mi líbí, jakou máš trpělivost s bratrem, i když je to náročné.

    OdpovědětVymazat