středa 31. srpna 2016

Dobrý pocit ....




Někdy ... se stane , že se cítite zle aniž by byl důvod a někdy se stane , že máte dobrý pocit ..  též bez důvodu. A pro mě je to dnešní den , cítím se lépe , vcelku dobře .. těším se na některé chvíle v budoucmosti , protože mám pocit , že mi toho uteklo již mnoho , a já si chci vychutnat krásné okamžiky.  V posledních letech jsem zanevřel na spoustu věcí a hodlám se k nim vrátit . Užívat si , co se dá , nestresovat se stále a být s lidmi , které mám rád ...dnes jsem volal babičce , viděl jsem se sní nedávno , když jsem jí jel navštívit a měla radost , že jsem přijel .Navštívili jsme trhy kde jsme koupili formičky na perníčky , jelikož ty já peču rád , mám dokonce formičku ve tvaru kytary .Hlavně Victor mé perníky zbožnuje , tudíž mu je občas upeču aby měl radost .  Je to nejlepší přítel  , snad se v září setkáme . Babička mě má ráda , i když mám "černé ruce " jak ona říká mým tetováním , poslouchám pekelníky - rozumněj metal . Chválí mi dlouhé vlasy a ptá se na mého přítele , prostě mě nechce měnit .Na konci září se má babička vráti a já jí půjdu popřát k narozeninám . Už se těším . 




Žádné komentáře:

Okomentovat